با حكم رییس سازمان امور دانشجویان؛

مدیرکل حراست سازمان امور دانشجویان منصوب گردید

مدیرکل حراست سازمان امور دانشجویان منصوب گردید به گزارش این با من، رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و رئیس جدید حراست این سازمان اظهار داشت: حراست مهم ترین رکن رکین سازمان امور دانشجویان است.



به گزارش این با من به نقل از سازمان امور دانشجویان، آیین تکریم محمد هادی امید و معارفه حسین محسنی تنکابنی به عنوان مدیرکل حراست سازمان امور دانشجویان، مراکز و موسسات تابعه با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان اجرا شد.
در این مراسم دکتر حبیبا از خدمات مدیر کل سابق حراست سازمان امور دانشجویان در صیانت از دانشجویان، سلامت و حسن خلق و ایجاد آرامش خاطر در بین همکاران سازمان تقدیر کرد.
معاون وزیر علوم با اعلان اینکه مسئولیت ها در جمهوری اسلامی به مانند امانت هستند که بر دوش ما می گذارند؛ اشاره کرد: امانت داری خیلی مشکل است برای اینکه ما باید برای تمام افعال و ترک فعل های خود در محضر خداوند منان پاسخگو باشیم بدین سبب زمانی که مسئولیت های محوله را از دوش ما بر می دارند ما بسیار سبک بال و آسوده خاطر می شویم.
حبیبا همین طور با تشکر از دکتر امید برای خدمت ۳۵ ساله خود در آموزش عالی کشور اظهار داشت: حراست مهم ترین رکن رکین سازمان امور دانشجویان است؛ امیدوار هستم تجربه های ذی قیمتی که در این سال ها به دست آورده اید را در اختیار دوستان در سازمان امور دانشجویان قرار دهید برای اینکه معتقد هستم تجربه ها متعلق به نظام است و برای هر کدام از آنها هزینه ها داده شده است.
وی با تجلیل از آقای محسنی به سبب قبول مسئولیت دفتر حراست سازمان امور دانشجویان با اشاره به شناخت خود از وی، وی را شخصیتی مردمدار، اخلاق مدار، جدی و ساعی دانست که در مجموعه های دانشگاهی خدمت کرده و به محیط دانشگاهی و علمی آشنایی کافی دارد.
حبیبا با تأکید بر گستردگی و تنوع خدمات سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: این پیچیدگی نیازمند حضور همکاران دقیق و با سعه صدر در سازمان است که آقای محسنی از این خصوصیات برخوردارست.

1403/07/04
09:06:58
5.0 / 5
144
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما